I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 16, 2011

haih~tamatlah sudah episod semester ke4 ini..

yaw..salam uolsss!!apa khabar..btw trima kasih sbb sudi yer menjengah ker blog tomatomilk..
hari nih 16 november 2011..last pper for this semester..fuuh!xtao nak kata apa pasal paper td..
mmg agak mncabar jiwa nan raga yang sedia goyah ini..hehek :D..
wow!diam x diam sudah habis semester ke4 kali nih..haha..goodbye approches n method in tesl..
kalu ader rezeki berjumpa lagi kita yer di lain hari..
waktu nih kjap jepp berlalu,xsedar langsung hari silih berganti..
hari2 mmatngkan aku dlam mlalui liku2 hidup ini..*berseorangan..
ramai dan bermacam jenis orang yng aku jumpaa...
ada yang tnggi ada yang rendah..ada yang pendekk ada y pnjang..haishh~~
bermula esok..aku akn cuti for the next three weeks..yaw!!!aper nak dibuat nih....
bosan aiihhhh makk...
nasib baik ader collection stories lam hd tuh...boleh lahh tngok2 nanti...
dsni.. aku nk minx maaf gak ngn sapa2 y mmbca post nih..sbb apa..
aku bnyak wat slah ngn orang..kutuk orgg...
wat jhat kat org..erk*****hahha..
so..aku mnx maaf..




huhu bak kata sorang penyanyi lam lagu dia tuh..
aku insan y lemahh...hanya mampu berserahh~~hahhaa..
harapanyya untuk sem depan..smoga aku dpat hosmate baru y baik..sertaaaaa
kitaa nanti tnggu result for this semester...haiyyaaa!seksaa maaa...

nah videooo yang akan buat korang tergelakk x hengatt dunia!zamzami!zamzami!



No comments:

Post a Comment