I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 30, 2011

dah dekat dah!!!

huhu..lama x update blog nih..cpat jer masa belalu..
rsa cm baru jer masuk sem4 nih..dahh nk habis dahhh..
aduhhh!!sesungguhnya masa itu emas!dan gunakanlah  ia sebaik y mungkin
berbalik kpd post kali nih..dah dekat dahh!!!
hahahahaha..klakor jer bunyiknyerrr yerr!
apa yang udah dekatnyer yop!


nie lerrr!!perekso perekso..ataupon nma femesnyaaa examm..huhu
xtaulah knapa ngn aku sjak sem nih..lpas dah extend 3 bulan harituh..
smngt nk blaja trus hilang ghaib!
taktao tercicir kmnaa...agaknyaa aku da muakk ngn studi nih..
ngn mcm kerenah lam klasss..
ngn mcm2 prangai lecturer..


kadang2 aku pon xtauu adakah subjek2 yang blajar kat sni,
mampu mngubah dri aku jd seorang cikgu..
apa pon..aku tempuh sumanya dngan sabar..
masih lagi aku mnunggu carry mark yang entah bila akan kluar...
sepertinyaaa ia xkn kluarrr..
mungkin untuk mnampal caary mark tuh adalah prkara y paling susah bg lect. kat sni kot..

bila melihat kawan2 aku y lain di IPT yang lagi bagus dr unisel nih..
aq terfikir sejenakk..
unisel nih mampu ke mnjamin masa depan aku..
tp aku kuatkan hati aku..dengan berkata.
Allah semestinyaa telah mnetapkan sebnyak mna rezeki kpda aku..
aku percya kpda Qada' dan Qadarnya
sumanya telah pon terancang untuk kitaa...


hidup hnyalah ujian..
dan ujian inilah mndewasakn kita..

so..esok aku exam!!!yeay!!haha..ujian3!
bermula ngn pengajian malaysia yang mengarut dan wat kali k2nya aku blajar sejarah mlaysia slpas tingkatan lima hr tuh...huhuhuhuhuhuhu..
i wish i can do well in this!wish me luck
peganglah kata2 ini
"IF YOU KEEP ON DOING WHAT YOU HAVE ALWAYS DONE!
YOU WILL KEEP ON GETTING WHAT YOU HAVE ALWAYS GOt!"


1 comment: